niedziela, 19 lutego 2012

Sweter to, czy tunika

Według mnie tunika, według gazetki sweter.







Opis: Sandra Dzianiny Nr 9/2011 - Model Nr 5
Włóczka: First Class Rozetti - 500 gr.
Druty Nr 4

Trochę ułatwiłam sobie dzierganie, bo robiłam w okrążeniach, więc odeszło większość zszywania. Poza tym karczek robiłam ze zdjęcia, bo wydawało mi się, że w opisie gazetki jestbłąd 

Odpowiedzi na komentarze
Dziewczyny bardzo dziękuje za pochlebne komentarze.
Gosia proszę nie pisz mi na pani
Gosia do nie tak dawna zajmowałam się tylko dzierganiem na drutach, trochę szydełkowałam, ale za bardzo szydełko mnie nie pociąga. Teraz próbuje swoich sił w innych technikach.
Trilli zawsze się starałam mieć jak najmniej pozaczynanych rzeczy, niestety ostatnio ich liczba trochę mi się rozrosła. Najgorsze jest to, że mimo to ciągnie mnie do nowych projektów, tym bardziej, że mam na nie już włóczkę. A co do Twojej zazdrości w stosunku do drucianych serwetek. Zadość to nie zawsze coś negatywnego, nieraz powoduje, że dążymy  do poznawania, nauki nowych rzeczy. Ja z zazdrości nauczyłam się dziergać chusty, a potem właśnie serwety, więc mam nadzieje, że niedługo u Ciebie na blogu też taką zobaczymy.
Lacrima nie dziwię się, że serweta najbardziej Cie zainteresowała, bo właśnie druciane serwety w swoim wykonaniu pokazujesz bardzo często na swoim blogu. Lyrę już prawie zakończyłam, zostało mi jeszcze zamykanie oczek i usztywnienie.

16 komentarzy:

  1. Czy to ważne czy sweter,czy tunika? Ważne ,że śliczne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!Piękny wzór,piękny kolor!!!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuniczka bardzo piękna w moim ulubionym kolorze;)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to raczej tunika i to śliczna tunika,kolor piękny lubię taki:))Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie tunika....przepiękna!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudna tunika!!!!!
    Fajnie tu u ciebie, będę zaglądać częściej ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor tuniki, uwielbiam fiolety, a tunika śliczna ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć fajnie ,że zaczęłaś blogować szybciej znajdę wiadomość co u Ciebie ;)A tunika rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonana... tunika!
    A jak Rozetti się tutaj sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!! tu as bien réussi ta tunique!!
    La couleur est magnifique ;-)
    bonne journée,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej tunika ale swietnie wykonana, ladna i podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń