poniedziałek, 30 lipca 2012

Siatka i zakupy

Wiem, miałam nie zaczynać nic nowego, ale na swoich blogach tak skutecznie nęcicie, że nie wytrzymałam i przystąpiłam do akcji Truscaveczki Siatkowy Rasz, tym bardziej, że w tym przypadku wszystko było podane jak na tacy: pomysł i schemat.


Mimo, że z szydełkiem nie radzę sobie tak dobrze jak z drutami, znam tylko podstawy, to jednak schemat okazał się dość prosty i po około 2-3 dniach siatka była gotowa.



Włóczka Virginia Aniluxu, szydełko 3,00
Schemat na blogu Truscaveczki

Nie przewidziałam tylko jednego, że ten wzór będzie tak bardzo rozciągliwy, po włożeniu do niej zakupów włóczkowych dużo jej przybyło na długości.


Mimo wszystko podoba mi się i chyba zrobię jeszcze jedną, tylko teraz spróbuje z podłużnym dnem i z grubszej włóczki.

Jak już pokazałam wyładowaną siatkę, to wypadało by pokazać same zakupy.

Nie mogłam nie skorzystać z Letniej Promocji w sklepie Nasze motki i tym sposobem powiększyłam pokaźny już zapas włóczkowy.

I to by było na tyle, chociaż nie do końca, zrobiłam Dahlie, tylko coś mi się w niej nie podoba, nie mogę się zdecydować, zostawić ją taką jaka jest i zblokować, czy też spruć, ale wtedy włóczka nie będzie się już do niczego nadawała.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Fikuśna ta siatka na zakupy:)) i w sprawie zakupów doskonale Cię rozumiem:)) jak tu nie kupić jak takie promocje kuszą;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Siateczka super ale zakupy więcej mi się podobają:)My chyba wszystkie tak mamy, zapasów ful a nowe nęci:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna siatka, szkoda pruć, ja bym jej tylko denko usztywniła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Siatka na zakupy bardzo fajna!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna siateczka a zakupy super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna siatka, zakupy również :))

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna siatka, rozcianeła sie to wiecej zakupów sie zmiesci hehe

    OdpowiedzUsuń