niedziela, 1 września 2013

Ażurowa bluzka

Następna rzecz, która odczekała swoje na kupce w kącie.


Wzór pochodzi z Sabriny 1/2009 -model 45
Włóczka Medusa Lux Xima
Druty nr 3


Jedyną zmianą, którą wprowadziłam to dzierganie w okrążeniu, dzięku czemu uniknełam większości znienawidzonego zszywania. Swoją drogą ten numer Sabriny jest wyjątkowo udany, w nim był opis swetru listki, który mam już na koncie, a jest jeszcze kilka, które chciałabym zrobić.

To narazie, jadę wybrać piekarnik do kuchni.

Update
Dziękuje za wszyskie komentarze.
Ciapara staram się robić zdjęcia na ludziu, ale mam jakiś opór do umieszczania na blogu zdjęć całej sylwetki z facjatą.
Iwonko, dla Ciebie


Jak widać tył ma taki sam wzór jak przód, tylko dekolt jest standardowo mniej wykrojony. Wydaje mi się, że tył z samych ażurowych dziurek, też dobrze by wyglądał.

14 komentarzy:

  1. Piękna!!! I na ludziu to lubię, a gdzie głowa pięknego ludzia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! Wszystko mi się w niej podoba - wzór, kolor i modelka :-)
    Cudna bluzeczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała bluzeczka!Świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna bluzeczka
    i jak ładnie się prezentuje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest ta bluzeczka :)) czasami trafia się taka fikuśna gazetka pełna inspiracji :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i bardzo ładnie na Tobie wygląda :)) Muszę przejrzeć swoje zapasy, a nuż mam ten numer gazetki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka, pokaż jeszcze proszę jej tył.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wizytę na moim blogu i miło mi że dołączyłaś do obserwatorów.
    Piękne robisz rzeczy i starannie wykonane.Będę zaglądać i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny żurek.
    Pięknie Ci w tej bluzce:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna , ja w ażurkach jestem noga...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sweterek, gratuluję wykonania

    OdpowiedzUsuń