niedziela, 8 kwietnia 2012

Serwety

Jak co roku o tej porze staram się zrobić serwetkę do koszyczka. W tym roku powstały dwie, tylko, że źle wybrałam i obie okazały się za duże i musiałam do koszyczka wziąć serwetkę z ubiegłego roku. Mimo wszystko serwety podobają mi się i są w użyciu.




Runde Modelle B by Erich Engeln
Schemat z Orella Spezial: Spitzenstricken von Erich Engeln
Kordonek Burano, zakupiony w e-dziewiarce
Druty Nr 2,5



Spirale: Modell D by Erich Engeln

Schemat z Orella Spezial: Spitzenstricken von Erich Engeln
Kordonek Burano, zakupiony w e-dziewiarce
Druty Nr 2,5

Dziękuje za pochlebne komentarze pod ostatnim postem.

15 komentarzy:

  1. No gdzie ja byłam ,że przeoczyłam te śliczności u Ciebie są prześliczne jak wszystkie Twoje serwety ;)Wszystkiego dobrego z okazji ŚWIĄT , aby były radosne, pełne miłości, smakołyków i wiary na lepsze jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki są przepiękne;)))Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu cudowne są te serwety :)) pozdrawiam świątecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna piękniejsza od drugiej. Obie cudne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające! Ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi!
    It's so beautiful. I love this.
    Bye,
    Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne serwety! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwety są cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, piękne, piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające. Zwłaszcza ta spiralna.
    Szkoda, że nie mam pojęcia gdzie na ravelry można kupić wzór.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są piękne ale ta druga zjawiskowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak mi słów, nie potrafię robić serwetek na drutach, jedynie na szydełku. Twoje serwetki mają nie tylko przepiękny wzór, są precyzyjnie wykonane. To takie delikatne!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda , po prostu cuda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń